mandag den 1. august 2011

Forord

Kære internet

Dette er en blog. Det er min blog. Det er en
 rejseblog. En blog om rejse. En blog om min rejse.

Jeg vil bruge denne blog til at dele mine oplevelser med alle mine fans på Internettet igennem tekst, billeder og video. Det bliver komet!!

Bloggen vil dække min dannelsesrejse fra 1. august 2010 til 4. januar 2011, hvor jeg overordnet vil søge inspiration (læs: drikke øl og slappe af) i følgende steder:

- Dubai (1.-4. august)
- Sydkorea (4.-11. august)
- Japan (12.-18. august)
- Danmark (19.-28. august | Pitstop med speciale eksamen)
- New York (29. august - 3. sep)
- Mexico (3.-24. sep)
- Ecuador (25.sep-26.okt.)
- Sydamerika (26.okt.-10.dec | Endnu ikke fastlagte steder)
- New York (10.dec-4.januar | Holder jul og nytår i New York)

Der tages forbehold for eventuelle trykfejl, udsolgte varer, samt ændringer i datoer.

In joy
Anders

Ingen kommentarer:

Send en kommentar